Ozoneteam
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ozoneteam

สั่งคมแห่งความอบอุ่น


You are not connected. Please login or register

รวบรวมการดัดเเปลงSERVER พื้นฐาน(ย้ำพื้นฐาน),

Go down  ข้อความ [หน้า 1 จาก 1]

Admin


Admin

1.\conf\battle\client
// Maximum allowed 'level' value that can be sent in unit packets.
// Use together with the aura_lv setting to tell when exactly to show the aura.
// NOTE: You also need to adjust the client if you want this to work.
// NOTE: Default is 99. Values above 127 will probably behave incorrectly.
// NOTE: If you don't know what this does, don't change it!!!
max_lv: 99 <<<<<<<<< LV เต็มเท่าไหร่

2.\conf\battle\client
// Level required to display an aura.
// NOTE: This assumes that sending max_lv to the client will display the aura.
// NOTE: aura_lv must not be less than max_lv.
// Example: If max_lv is 99 and aura_lv is 150, characters with level 99~149
// will be sent as being all level 98, and only characters with level
// 150 or more will be reported as having level 99 and show an aura.
aura_lv: 99 <<<<< ออร่าที่เกิด ตอน LV ไหน

3.\conf\battle\client
// Will tuxedo and wedding dresses be shown when worn? (Note 1)
wedding_modifydisplay: no <<<<<< อันนี้ ปรับว่า ชุดเเต่งงานจะไห้โชว์หรือไม่(ไม่ชัว)

4.\conf\battle\dops
// If an item is dropped, does it go stright into the users inventory? (Note 1)
item_auto_get: no <<< ITEM ดรอปเข้าตัว

5.\conf\battle\dops
// The rate the common items are dropped (Items that are in the ETC tab, besides card)
item_rate_common: 100
item_rate_common_boss: 100
item_drop_common_min: 1 <<<<<<<<<<<<< อัตตราการดรอปของธรรมดา
item_drop_common_max: 10000

6.\conf\battle\dops
// The rate healing items are dropped (items that restore HP or SP)
item_rate_heal: 100
item_rate_heal_boss: 100
item_drop_heal_min: 1 <<<< ดรอปของ เพิ่ม HP กับ SP
item_drop_heal_max: 10000

7.\conf\battle\dops
// The rate at which equipment is dropped.
item_rate_equip: 100
item_rate_equip_boss: 100
item_drop_equip_min: 1 <<<<<<<< ดรอปของ เเต่งตัวพวกอุปกรณ์ อาวุธ(ไม่ชัว)
item_drop_equip_max: 10000

8.\conf\battle\dops
// The rate at which cards are dropped
item_rate_card: 100
item_rate_card_boss: 100
item_drop_card_min: 1 <<<<< ดรอป CARD ครับ
item_drop_card_max: 10000

9.\conf\battle\dops
// The rate adjustment for the MVP items that the MVP gets directly in their inventory
item_rate_mvp: 100
item_drop_mvp_min: 1 <<<<<< ดรอปของ จาก บอส MVP (ไม่ชัว)
item_drop_mvp_max: 10000

10.\conf\battle\dops
// Rate adjustment for Treasure Box drops (these override all other modifiers)
item_rate_treasure: 100
item_drop_treasure_min: 1 <<<<<<< ดรอปพวกกล่องครับ
item_drop_treasure_max: 10000

11.\conf\battle\exp
// Rate at which exp. is given. (Note 2)
base_exp_rate: 100 <<<< EXP คูนเท่าไหร่

12.\conf\battle\exp
// Rate at which job exp. is given. (Note 2)
job_exp_rate: 100 <<<< EXP สำหรับ JOB ว่าคูณเท่าไหร่

13.\conf\battle\exp
// Turn this on to allow a player to level up more than once from a kill. (Note 1)
multi_level_up: no <<<< ฆ่าคนLV UP(ไม่ชัว)

14.\conf\battle\exp
// MVP bonus exp rate. (Note 2)
mvp_exp_rate: 100 <<<< EXP ที่ได้จากบอส

15.\conf\battle\exp
// PVP exp. Do players get exp in PvP maps
// (Note: NOT exp from players, but from normal leveling)
pvp_exp: yes <<<< ฆ่าคนไน PVP ได้ EXP (ไม่ชัว)

16.\conf\battle\exp
// Base exp. penalty rate (Each 100 is 1% of their exp)
death_penalty_base: 100 <<< อันนี้รู้สึกจะเป็น EXP ตอนตายว่าเสียเท่าไหร่

17.\conf\battle\exp
// Job exp. penalty rate (Each 100 is 1% of their exp)
death_penalty_job: 100 <<< เสีย JOB EXP เท่าไหร่ตอนตาย

18.\conf\battle\exp
// When a player dies, how much zeny should we penalize them with?
// NOTE: It is a percentage of their zeny, so 100 = 1%
zeny_penalty: 0 <<< น่าจะเป็น เงินเสียตอนตาย (ไม่ชัว)

19.\conf\battle\GM
// [GM] Can use all skills? (No or mimimum GM level)
gm_all_skill: no <<< GM สามารถ ไช้ทุกสกิว

20.\conf\battle\GM
// [GM] Can equip anything? (No or minimum GM level, can cause client errors.)
gm_all_equipment: no <<< GM สามารถไส่อะไรก็ได้(ไม่ชัว)

21.\conf\battle\GM
// [GM] Can use skills without meeting the required conditions (items, etc...)?
// 'no' or minimum GM level to bypass requirements.
gm_skill_unconditional: no <<< GM สามารถ ไช้สกิว โดยไม่ต้องเสียของที่สกิวไห้เช่น พวก ลูกธนู เป้นต้น


* สีเเดง : ปรับเป็นตัวเลขครับ ห้าม YES NO
*สีม่วง : ปรับเป็น YES No ห้าม ตัวเลข 123

http://ozoneteamr.forumpro.org

ขึ้นไปข้างบน  ข้อความ [หน้า 1 จาก 1]

Permissions in this forum:
คุณไม่สามารถพิมพ์ตอบ